امروز : دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - Monday، 20 May 2024
بیست و ششمین نمایشگاه «خانه مدرن» در رشت افتتاح شد
بیست و ششمین نمایشگاه «خانه مدرن» در رشت افتتاح شد
  • تاریخ انتشار : 1402/11/24
  • ساعت : 16:37
  • اخبار نمایشگاهها

بیست و ششمین نمایشگاه «خانه مدرن » مبلمان، لوازم خانگی - لوستر - کالای خواب در ۹۰ غرفه با حضور واحد‌های تولیدی و بازرگانی بومی و دیگر استانهای کشور در نمایشگاه بین المللی گیلان در رشت بر پا شد.

 مجری بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن مبلمان گیلان از افتتاح این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی گیلان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ لغایت ۲۸ بهمن از ساعت ۱۵ الی ۲۱ بر پا خواهد بود و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه تخصصی دیدن نمایند.

 

مرتضی ساجدی با بیان اینکه محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه شامل مبلمان، کالای خواب، دکوراسیون داخلی و لوازم آشپزخانه می باشد، ادامه داد: تولیدکنندگانی از استانهای گیلان، تهران ، البرز، مازندران، اصفهان، لرستان، ایلام ، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه مبلمان ارایه شده در این نمایشگاه بسیار متنوع است، تصریح کرد: ۵۸ درصد تولید کنندگان این نمایشگاه تخصصی بومی و از استان گیلان هستند.

 

ساجدی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایش دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و امکان خرید بدون واسطه از تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه، مبلمان و محصولات چوبی را با قیمتی کمتر از قیمت بازار ارائه می گردد.